tisdag 22 december 2009

Paketet

Detta paketet var jag och lämnade igår kväll.

Jag lade det bara i brevlådan till föräldrarna, där jag vet att mina vänner ska fira julaftonen. Spännande att se vad mina vänner säger när de får paket från "tomten" :) 



Det var så mysigt att promenera igår.
Det var mörkt ute, snön lyste upp tillsammans med alla adventsstjärnor, julgransbelysningar och utomhusbelysningar. Husen riktigt strålade av julkänsla; blommande amaryllis i fönstren, julgranar både inne och ute, julstjärnor, snögubbar ute på gräsmattan... Ja, det var äkta julkänsla.

Det hela toppades med att jag gick rakt igenom julgransförsäljningen som jag skrev om förra året.

Idag beger jag mig hemåt till mina föräldrar för att fira jul tillsammans med släkten. Får se hur det blir med bloggandet under tiden jag e hemhemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s