söndag 27 december 2009

Året som gått 1

Jag har aldrig varit bra på det där med att skriva dagbok. 
Istället sparar jag på biljetter och foton, de kompenserar för mina uteblivna dagboksanteckningar. 
Årets biljetter ligger i en burk tillsammans med en väldans massa andra biljetter från år tillbaks. Men bilderna har jag här på min dator, så de kan jag dela med mig av. Här kommer ett urval från årets första kvartal.

 Januari
Nyåret firades in nere i Skåne. Nyårsdagen bjöd på underbart väder och fördrevs ute på Kullaberg naturområde.



I januari hanns även ett besök hos bror i Göteborg med.



Februari
 Februari bjöd på snö och slask om vartannat och för egen del blev det en del fotoutflykter, på egen hand och tillsammans med likasinnade vänner. Fotoutflykt i närområdets naturreservat.
Kameror, snö, kängor och varm choklad!



Fokuserade på skyltar och siffror under denna promenaden, som synes :)



Mars
Fick låna underbara vänners bil och förtog mig en dagsutflykt runtom i länet; Fornåsa, Vadstena etc.



 Fick också tummen loss till att beställa nya solbrillor (slipade). Underbart!





Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s