onsdag 18 november 2009

Jul+ Aladdin = SANT

Eller?

I min familj är det inte riktigt sant. Det har liksom inte varit någon tradition hos oss att köpa hem en Aladdin till jul. Vi har en massa andra jultraditioner, men inga som involverar Aladdin...

Men om du tillhör en av dem som tycker att Aladdinasken är lika given till jul som Kalle Anka, köttbullarna och risgrynsgröten...
Ja då ska du ta å lyssna nu.

Aladdin fyller 70 år i år och det har man bestämt ska firas med en ny pralin! Men asken e samma storlek så det innebär att en måste bort...
Vilken det blir? Det är upp till dig...

Gå in å rösta på din favorit så att den får bli kvar!
Själv röstade jag på klassikern gräddnougaten! Vad röstar du på?

Så rädda julen och gå in å rösta nu!




PS: På tal om Aladdin å julen, minns ni denna? :)

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag röstade på pärlnougaten för gräddnougaten låg redan etta. Hade velat kunna rösta bort en för då skulle körsbäret åkt all världens väg.

Vi har inte heller nån aladdintradition, men däremot har andra det åt oss. Vi brukar ha en omsättning på 6 chokladaskar per jul. Dvs vi får några och ger bort några. Ibland äter jag upp några också men det är mest om jag redan gett bort allt marsipangodis till pappa.

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s