torsdag 26 november 2009

Bloggklassiker

Miss Katka utmanade folk till att visa sina "bloggklassiker".
Alltså prylar, fenomen eller liknande som man kan se lite här och var i bloggvärlden.

Efter att ha tittat på hennes grejer började jag fundera på mitt eget hem. Å ja, jag har nog också några "klassiker" :)



Överst från vänster:
1) Skolplansch - denna e nog den svagaste kandidaten bland "bloggklassikerna", men den fick vara med iaf :)
2) Marimekko-skål
3) Färgsorterad bokhylla
4) Bokstav
5) Keep calm and carry on-plansch + väggbudskap (Sov gott)
6) Fler bokstäver - denna lilla söta har min morfar gjort

Har ni några "klassiker" hemma hos er? Vilka isf?

1 kommentar:

Katarina sa...

Färgsorterat ja, så klart. och jag har färsorterat i min stringhylla, två klassiker i en det var inte dåligt. Roligt att du ville vara med.

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s