måndag 28 september 2009

Konservburkspimpning, del2

De där konservburkarna som jag visade bild på igår...
De är inga konservburkar som man köper i affären.
De är stora.
Storhushållsstora.

Har en släkting som jobbar som mattant, så jag frågade om hon kunde langa lite konservburkar - å det kunde hon :)
Fick en hel sopsäck med konservburkar!

Hade ingen riktig plan med vad jag skulle göra med dem, men tycker de e tjusiga. Antingen som de är, eller låta dem rosta eller... å man kan ha dem till förvaring, som blomkrukor...
Ja, man kan ju hitta på oändligt med dem!

De andra där hemma förstod inte riktigt konservburkarnas storhet och tyckte mer att det var skräp.

Nu har jag pimpat två av dem.
Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ha dem till. Men de e snygga iaf :)

2 kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s