tisdag 29 september 2009

Andras konservburkspyssel

Snöade in lite på det där med konservburkar...
Dessutom ska jag snart hem till mina föräldrar (där de resterande megakonservburkarna förvaras) så jag tänkte att jag kanske kunde få lite nya tips och idéer på användningsområden tills dess...

Googlade lite på konservburkspyssel å hittade bla. följande artiklar:

Allt om barn tipsar om konservburkar som vaser. Pysseltipset kommer från Josefin Ekmans bok Pyssel de luxe (som jag för övrigt fick i födelsedagspresent förra året av mina fina vänner M & H)

Foto: lånat från Allt om barn


Aftonbladet tipsar om en ljuskrona

Foto: Tommy Durath, lånat från Aftonbladet


Söker vidare. Återkommer om jag hittar något annat spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s