söndag 18 oktober 2009

Å nu...

... de utlovade bilderna på bokhyllan!

Hmm, känner nu att jag kanske skruvat upp förväntningarna lite...
Det är ju egentligen inget speciellt eller extraordinärt över det hela...

Nåja. Hur som helst. Så här ser det iaf ut nu:


De nedersta bilderna i mitten visar en glimt av vad som döljer sig bakom dörrarna.
Egentligen var det nog mest därför som jag bytte bokhylla.
För att kunna stänga till och slippa se allt rassel som man samlat på sig...

En annan bra sak med den nya bokhyllan är att den är mindre än den förra, vilket innebär att jag mer eller mindre tvingas till att rensa å slänga!

Å det känns sååå skönt när man väl sätter igång! :)

1 kommentar:

Johanna sa...

Åh! Och sorterat enligt spektrum också. Om jag inte hade pojkvän hade jag friat till dig på stört!

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s