tisdag 27 oktober 2009

Designtorget möter Teknikmagasinet

Sidan med de roliga hängarna är just precis vad de marknadsför sig som "ett prylmecka"!

Jag tycker deras utbud påminner om Designtorget och Teknikmagasinet, kombinerat liksom.
Hittade lite fler roliga grejjer när jag tittade runt där förut.

Tror att det här linnet skulle passa bra till mina pilotbrillor :)

Kanske inte så coolt, men verkar ganska smart.
En grej som man monterar på exempelvis Kalles tuben, mjukosten... Vips så får man ut en bred å tillplattad sträng med mjukost, kaviar etc. Fiffigt Elin!


Vem vill inte känna sig som Zorro när man står å grillar korv?
Foto: via Coolstuff.se

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag är skeptisk till mjukostgrejen men den där grillpinnen skulle jag inte säga nej till. Man kanske skulle beställa en och ge bort i present till såna som redan har allt.

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s