lördag 20 februari 2010

Best case scenario

Idag snöar det. Igen. Det snöar riktigt mycket.
Vaknade med nackspärr i morse. Inte så roligt med tanke på att jag skulle iväg och jobba klockan 6 i morse.
Men det gick bra.

Nu sitter jag här hemma. Snön yr utanför husknuten.
Nacken är inte riktigt som den ska och förmodligen skulle man inte kalla detta för en toppendag... om det inte vore för den saken att jag "hittat" en ny tv-serie idag!! Yeeay!!

Det finns nästan inget bättre. En bra serie och en massa avsnitt som man inte sett innan ligger och väntar på en :)

Serien jag pratar om heter Cougar town och är lite som desperate housewifes möter Joey. Typ.
Jag gillart iaf!

Foto: Google bildsök

Nåväl... Inte tid mer er nu längre. Ska värma upp min vetekudde igen och sedan fortsätta mitt cougar town-maraton - har några avsnitt kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s