tisdag 13 januari 2009

Förbannad lägenhet?

Mitt emot mitt vardagsrumsfönster ligger nästa hyreshus och från mitt fönster är det ganska "bra" insyn/utsikt.

För tillfället står det en Statoil-minilastbil parkerad utanför trapphuset och så springer det en massa killar fram och tillbaka med grejjer.

På senaste året tror jag att just den lägenheten som de bär ut grejjer ifrån har bytt innehavare minst 4 gånger. Själv tycker jag det är ganska många på den korta lilla stunden, och då är det bara de som jag lagt märke till. Jag sitter ju såklart inte och spanar efter flyttsnubbar så det kan ju mycket väl vara som så att det flyttats ännu oftare...

Frågan är ju bara varför?
Eftersom lägenheterna här är väldigt, å då menar jag VÄLDIGT, lyhörda och eftersom sovrummet i den lägenheten ligger vägg i vägg med grannens sovrum är min toeri att det kan ha något med det att göra...

Frågan man då kan ställa sig blir ju; vad har grannen till den lägenheten för vanor/ovanor egentligen... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s