torsdag 15 januari 2009

Addicted

Okej, jag erkänner. Jag är beroende av tv-serier.
Eller tja, beroende å beroende. Men jag fastnar lätt.

Helst ska de vara okomplicerade, roliga och lite chick-lit-aktiga.
Allt ifrån SATC, Greys anatomy, Private practice, House, Lipstick jungle, Men in trees till Womens murder club funkar.

Senaste bidraget till samlingen är Samantha Who?. Hittade denna serien igår å fastnade totalt. Nu har jag kommit ikapp med USA och väntar på att nästa avsnitt ska sändas där.

Att komma ikapp tog mig ungefär... timmar. Hmm, nej. Jag tror inte riktigt vi ska räkna samman det där. Det e ungefär som med rökare, de brukar inte gilla när man frågar hur många cigaretter de röker på en dag och sedan räkna ut hur mycket pengar de lägger ner på sitt livsförkortande begär.

Men så e det kanske också det som definierar ett begär - något man gör trots att man vet att det inte är helt hälsosamt, man gör det utan minsta tanke på konsekvenserna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s