söndag 17 oktober 2010

Veckan som varit

Veckan som varit har varit väldigt omvälvande och kommer på många sätt att bli svårslagen.
Jag har bokat biljetter till min underbara vän i det stora landet i väster, reser dit i december - lagom till jul. Ska bli underbart att ses igen!
Sagt upp mig ifrån samt jobbat sista dagen på mitt extrajobb och blev avtackad med fin present.
Fått besked om att jag fått jobbet jag sökt inom det jag utbildat mig till - börjar imorgon :)
Fått en oväntad gåva.
Umgåtts med mina vänner mer eller mindre varje dag; lagat mat, kollat på film, tränat... - underbart!

Ja ni förstår ju. Det händer saker i mitt liv och jag känner att jag är mitt i ett underbart flow. Som om tåget nu lämnar perrongen å jag e så redo att dra iväg på äventyr! Underbart!!

Skickar med en bild från dagens fika tillsammans med Assar och hans mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s