tisdag 4 maj 2010

Nytt förlag

Tyvärr gjorde jag en mindre rolig upptäckt...
Jag har ett exceldokument där jag skriver in alla mina pocketböcker. Ett bra sätt att hålla reda på vilka böcker man och och framför allt ett snabbt sätt att se vilka författare man gillar :)

Hur som helst, när jag skulle beställa böcker förra veckan så såg jag att Marian Keyes hade kommit med en ny bok. Kul tänkte jag som inte läst något av henne på länge. Beställde hem boken och när jag skrev in boken i mitt excelark så fick jag reda på varför jag tyckte att titeln lät bekant...


Samma bok, nytt förlag.
Eftersom jag snarare har bildminne och inte titelminne så tyckte jag att boken var ny när jag såg framsidan, men så var tydligen inte fallet. En varg i fårkläder helt enkelt.
Inte så schysst gjort tycker jag. Fy på er Norstedts. Texten på baksidan är nästintill identisk, men ändrar en aning.
Skämmes Norsteds!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s