måndag 19 april 2010

Lister

Alldeles nyss kom jag på någonting som jag tänkte skriva här på bloggen, och sedan fick mig att tänka på en bok som några vänner hade inne på sin toalett.
Just nu (jag skyller på min ihärdiga förkylning) kan jag inte minnas vad det var jag skulle skriva, men jag kom iaf på vilken bok det var. :)
Listboken heter den. Inget som man sträckläser, men alldeles ypperlig för små korta lässtunder inne på toaletten.

Foto: via Google bildsök

På nätet har folk recenserat boken med: "Ett måste för oss listnördar" med listor såsom; "16 fall där människor födats av Gud", "28 storartade romaninledningar", "Tio historiska händelser som påverkats av alkohol" eller "Tio djur som fällts i domstol"...

På tal om lister, så har jag inte tittat till min "100 saker jag vill göra innan jag dör"-lista på ett bra tag. Kanske dags att se över den? Den e ju inte riktigt fulltalig ännu... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s