torsdag 20 augusti 2009

Uppdatering

Okej, jag var ute och cyklade. I dubbelbemärkelse. Allting rullade på bra, till en början. Det var medvind. Solen sken. Vägen på kartan fanns i verkligheten och jag befann mig på den.

Dags för fikapaus. Det blåste. Åt alla håll. Från alla håll.

Cyklar vidare. Hungrig nu. Måste komma ett läigt ställe där man kan fika. Blåst. Cykla vidare.

Blåst. Blåst å lite mer blåst. Ok, snart hemma. Kan lika gärna fika hemma.

Var är nu vägrackaren då? Den finns ju med på kartan... Aja, jag kör väl vidare här... Oj, utanför kartan. Aja, jag följer instinkten och vägskyltarna. Oj, en 90-väg... Aja, jag har ju hjälm, det ska nog gå bra.

Motvind. Hungrig.

Ja ungefär så gick det till när den 32km långa rundan blev 45km och jag var hungrig när jag kom hem. Blev inte så mycket bilder eftersom det inte var så charmigt med blåsten...

Blev däremot en fotopromenad igår här i stan så jag skickar med lite bilder därifrån istället. Ingen blåst, men sol :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...s